søndag 23. oktober 2011

Hjertevotter a la A-I

Det holder vel ikke helt med et par votter til en treåring i barnehagen, så det var bare å brette opp ermene og lage et par til. Jeg rotet fram alle smart-restene jeg hadde og la i vei etter eget hode med utgangspunkt i maskeantallet fra de andre vottene. Strikket de litt kortere enn prinsessevottene da, for hver gang vi setter på de kommer det klager over at de er for lange. Dermed ble disse litt akkurat siden treåringen ikke var hjemme da jeg strikket den første.


Jeg må jo bare innrømme at jeg ble ganske fornøyd med resultatet! Med søt kant på vrangborden og jeg synes fargene gikk godt sammen.




Lagde meg litt av en jobb med trådfestingen da! I tillegg til brettekanten nederst som måtte syes opp. Regnet jeg riktig ble det 60 tråder til sammen å feste på disse vottene.


Og så et bilde tatt i farta på vei ut for å få et dagslysbilde. Fargene her er faktisk riktige.








9 kommentarer:

  1. Wow, de var skikkelig fiine :-)
    Skjønner at du er stolt!

    SvarSlett
  2. Jeg elsker hjerter så disse falt i smak hos meg:)

    SvarSlett
  3. Disse ble utrolig lekre, sånne vil jeg ha til meg selv!! :D

    SvarSlett
  4. Imponerende trådfestingsjobb!

    Kjempesøte votter!

    SvarSlett
  5. oi det var mange tråder...
    Kjempe fine ble de
    klem

    SvarSlett
  6. Litt av en trådfesting ja.. hehe
    Men utrolig flott resultat da ;)

    SvarSlett
  7. Å inn i heite, for en trådfest:-o
    Men de ble flotte da, så da var det nok verdt det:-D
    Håper den lille dama ble fornøyd;-)

    SvarSlett
  8. Nydelige votter!! Likte godt fargene ja! Likte også godt vesten og de egentegnede vottene:-) He,he.. høres kjent ut med små frøkener som pluttselig ikke liker det mamma har strikket likevel...

    SvarSlett