mandag 10. januar 2011

Mannesokker

Det begynner å bli en stund siden jeg blogget nå, og det synes igrunnen på bildet her og. Her kommer den siste julegaven som jeg endelig har fått rotet meg til å ta bilde av. Jeg kunne ikke ta bilde av den før jeg pakket den inn, siden den var til samboeren. Og etter at de ble pakket opp så har de vært i bruk ganske mye. Og det synes, litt lurvete og bustete har de blitt allerede.


Jeg har da strikket mitt første par med voksensokker, atpåtil i størrelse mann. Det ble en kombinasjon av tre oppskrifter fordi jeg rotet og surret pluss egen vri på tåfellingen av samme grunn. Så da sokk nr en var ferdig noterte jeg hva jeg hadde gjort slik at jeg kunne gjøre samme kombinasjoner og feil på den andre. Tynt garn er det og, jeg strikket de nemlig av en zauberball på pinne 3. Jeg har garn liggende til et par til meg selv også, men jeg finner ikke helt motivasjonen akkurat nå...

3 kommentarer:

  1. Jeg lar meg stadig imponere.
    Takk for gaven en gang til<3
    Kanskje jeg faktisk skal få ut fingeren og be deg over på middag. Litt syfilissuppe kanskje?
    Hahaha.
    Ikke glem å sett hint på veggen til Siri.

    SvarSlett
  2. Så fine sokkene ble:) Hurra for de første voksensokkene du har strikket!

    SvarSlett