onsdag 26. januar 2011

Led meg ikke ut i fristelsen, jeg klarer fint å løpe selv....

I dag har jeg handlet! Prosjekt på gang, igjen...


18 nøster Rauma Finull. Jeg skal hekle teppe. Har ikke tid, så da gjør jeg det. Hadde dessuten et gavekort som passet perfekt til dette her. Har sett så utrolig mange flotte tepper og lapper i det siste, og å velge fargekombinasjoner er jo håpløst for jeg har lyst på så mange. Så da ble det multifarget.

Første lappen er heklet!


Oppskriften jeg bruker er fra garnstudio. Kjempefint sånn som det er, men jeg har da valgt et annet garn.

7 kommentarer:

  1. Såå masse fine farger og den lappen var lekker.
    Lykke til med fint prosjekt.

    SvarSlett
  2. Se der ja! :D
    Blir kjempefint da!

    Ser ut som om det er relativt kjappe ruter da ;)

    SvarSlett
  3. Flotte lappeteppe farger og fine ruter:D

    Ha en koselig torsdag :D

    SvarSlett
  4. Takk! Er så fornøyd med de tre første rutene at jeg kunne ha hatt et teppe i bare de fargene også jeg! *fnis*

    SvarSlett
  5. Dette gleder jeg meg masse til å se ferdig!! Ser veldig veldig fint ut!!

    SvarSlett