fredag 21. september 2012

Hello Kitty sitteunderlag

Med fare for å gjenta meg selv, nå ble det en lang pause siden sist nå. Skjerpings! Nå har jeg hvertfall mange ting å vise frem, får begynne med det eldste.

Jeg fikk for meg at jeg skulle strikke sitteunderlag til jentene. For det syntes de sikkert var morsomt! Kjekt at det var gjort da når vi nå i høst fikk beskjed fra nye barnehageavdelingen til eldstejenta om at de skulle ha med seg sitteunderlag på turdagene. Disse ble så myke og lette at det er null problem å brette det sammen i den lille sekken hennes.

Strikket i Gjestal Cortina Soft, oppskriften er funnet i denne bloggen. Selve sitteunderlagene strikket jeg og tovet i april, i slutten av juni fikk jeg nålefiltet på ansiktene, og så blogges de nå i september. Halvtårsprosjekt nesten dette!


Og ja, jentene ble glade da de fikk dem! :)

1 kommentar:

  1. Ting kan ta det, jeg kjenner til det;) Men man skal også ha lysten og tiden til å blogge.
    Hello kitty sitteunderlagene var flotte, og ikke minst er de kjekke for jentene å ha med på tur.
    Ha en fin helg, og lykke til med bloggingen framover. (skal komme etter igjen jeg også).

    SvarSlett