søndag 12. september 2010

Tur på loppemarked del 2

Ja så ble det en tur i dag og da. Jeg overhørte i går at det kom inn nye ting til i dag så da ble jeg jo frista. Fikk til og med med meg hele familien! Fikk med meg flere duker som forhåpentligvis blir puter, kanskje jeg skal prøve meg på vimpler også? Fargene jeg har plukket stoffer i i går og i dag passer egentlig ikke inn noe sted da, men men..... Kanskje det blir rare puter i julegaver i år?



Etter å ha gått igjennom glassbordene uten å se noe som fristet, så tok jeg en tur til kopper og kjeramikk. Og der plutselig var det to fat som ropte på meg!





Og i rommet med bøker og bilder dukket plutselig Mikke opp! Et stort trykk tror jeg det er, det må jo være en kopi av en originaltegning. Ny er den ikke men tviler på at den er fra 1933. Den havner muligens på veggen hos storesøster, hun ropte Memmin over hele rommet da hun så det! Hun er nemlig ikke så nøye på om det er Minnie eller Mikke.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar