fredag 28. mai 2010

Mei tai!

For noen dager siden avtalte jeg å kjøpe en brukt mei tai, og hver dag siden har jeg nærmest løpt ut i postkassa før postmannen har fått kommet seg av innkjørselen vår. Da det smalt i postkasselokket i dag så tenkte jeg at NÅ da! Oh lykke da jeg så en pakke oppi der!Var veldig spent på å se den live, dessuten veldig veldig spent på hvordan den var å knyte på. Kaffen min fikk vente rett og slett, her skulle det testes!
Mei taien har forresten to ansikter, det var den ene siden jeg falt for. Kanskje den andre siden er macho nok for samboeren min? hihi

Et bilde av første "prøveturen"!











2 kommentarer:

  1. Så fin den var... Tror du blir veldig fornøyd med den ja.

    Klem

    SvarSlett
  2. Veldig fornøyd så langt! Har brukt den masse og hun trives veldig godt oppi der! :-)

    SvarSlett