lørdag 22. mai 2010

Blogg visst!

Blogg, nei det skulle jeg ikke ha! Hvorfor skulle jeg det liksom? Men så fikk jeg spørsmål om jeg hadde, og så tenkte jeg litt på det og fant ut at kanskje jeg skulle prøve meg? Bor vel en liten narsissist i meg og!

Litt om meg:
29 år, 30 i løpet av året og gruer meg ikke til det. Samboer med kjæresten gjennom seks år. To barn, storesøster på 19 måneder og lillesøster på 3 måneder. Voffen er straks fire år og er en Jack Russel terrier. Vi flyttet for snart et år siden inn i en nybygd liten tomannsbolig på et nytt boligfelt som ikke er ferdig utbygget enda.

Mine interesser er barna mine, strikking og hekling, internetting og så ønsker jeg meg grønne fingre til hagen.

Så får vi nå se da hvor denne bloggen bærer avsted!

1 kommentar:

  1. Ha. Dette stemmer ikke lenger frøken. Du er nemlig tredve nå:P

    SvarSlett