fredag 13. april 2012

Skrekkopplevelser med strikketøy

Episode 1


Jeg åpnet vaskemaskinen for å flytte barnetøyet som var vasket på 60 grader over i tørketrommelen. Noe av det første jeg tok ut var sommerfugltunikaen til eldstejenta som er strikket i wollmeise twin med sommerfuglen i arwetta. Angst! Den skulle jo ikke være der! Heldigvis var den like fin etterpå!






Episode 2


Jeg åpnet vaskemaskinen for å ta ut den nystrikkede tunikakjolen til minstejenta i wollmeise. Det første jeg så var en kongle! Heldigvis var tunikaen like fin!



Kan man konkludere med at jeg bør holde meg unna vaskemaskinen mens ammetåka råder?






3 kommentarer:

  1. Hihihi, unnskyld, men måtte smile litt nå:). Enda godt at tunikaen var like fin! God helg:).

    SvarSlett
  2. Nja... ;) Hvis det er noen trøst så strikket jeg en body i silkeull til min da han var nyfødt. Jeg elsket den bodyen på han, den var kjempefin helt til jeg vasket den på 60 grader og hadde den en runde i tørketrommelen... :D Og hvis trøster mer kan jeg jo slenge på at jeg gjorde det samme med en bestefartrøye et par år etterpå.... Vet ikke hvor lenge man kan skylde på den ammetåka jeg... :)

    SvarSlett