fredag 12. oktober 2012

Knæsjere enn knæsjest!

Sjekk den jakka! var det noen som sa en gang. Kuuuul! Tenkte jeg. Litt grublerier så hadde jeg plutselig bestilt garn og knapper i originalfargen. Litt utenfor boksen for min del, men aiaiai så befriende! 

Jublet da pakka kom, jublet litt mindre da jeg åpnet den. Shit det var nesten vondt for øynene!


Men å klare å  ta bilde av det gikk ikke... 

Lurte litt på hva jeg hadde gjort og sambo trodde jeg hadde gått av skaftet. Men jeg bestemte meg for å sette igang og strikke den. 

Som å strikke i smør, men noe rart synes jeg kanskje det var med garnet likevel ferdig oppstrikket. Ermene først, og så bolen frem og tilbake siden tilgangen på en symaskin jeg er venn med er begrenset. Skyndte meg å strikke den ferdig, det var nemlig en Skappelgenser som ropte på meg i køen. 

Ok fargen er knæsjere enn knæsjest, det kan jeg leve med. Passformen derimot synes jeg ble litt rar og hvertfall ikke som på bildene til pickles. Så da tok det lang tid før jeg fikk tatt noen flere bilder enn dette.


Det beste bildet av hvordan fargen faktisk er.

Så fikk jeg da til slutt rotet meg og sambo ut med et kamera også. Det er til nå eneste gangen jeg har brukt den. 




Altså, ermene er nesten litt trange, og bolen er litt vid og henger liksom ikke ordentlig på. Det jeg er mest fornøyd med er de lyserosa knappene på ORANSJE jakke. 


God helg! 

Her skal vi feire 4 årsdag tre dager til ende. Og enda blir det mer!

3 kommentarer:

  1. Digget din knæsje jakke , en slik glafargejakke varmer mer enn bare ulla mener nå jeg:)

    SvarSlett
  2. Synes jakka ser kjempefin ut jeg!! Både fargen og passformen. Den ligger egentlig i køen min og, men jeg oppfatter at du er en smule "skeptisk". Håper den "går seg til" under bruk, og at du blir fornøyd etter hvert :)

    SvarSlett