lørdag 22. september 2012

En ting kommer sjeldent alene

Med to jenter som er så tett i alder så blir det mye  "Jeg og!". Jeg har begynt å kalle dem ekko 1 og ekko 2. Og å strikke noe til den ene er jo som å be om "bråk", da skal den andre ha også. Og jeg som er sååå glad i å strikke to like av noe! Denne gangen trengte de nye luer. Disse har jeg strikket før, raske og enkle og litt morsomme. Jeg kjørte på med knæsje farger til hun på 2,5 og tenkte å speilvende lua til storesøster. Men så ble det da til at hun fikk velge farger selv, og det ble noe jeg aldri hadde valgt. Jeg strevde faktisk litt da jeg strikket den, men hun ble knallfornøyd.

Mitt valg


Storesøsters valg 


1 kommentar:

  1. Jeg må si meg enig med storesøster! Den ble finest! Hehe...
    Synes nesten jeg hører ekkoet...☺

    SvarSlett