mandag 24. september 2012

Driftwood

Driftwood ble dratt fram i lyset med along og gode greier på Hobbyboden. Fiiin, men har dessverre ikke tid. Så var jeg på Rema 1000 og handlet og der var det jo plakater om 50% på alt garn. Og DA hadde de plutselig inne det bomull/ull garnet som folk hadde skrytt sånn av som jeg hadde tittet etter flere ganger. Så jeg plukket med meg nøste på nøste og tenkte kanskje det funker til Driftwood? Hvis ikke kan det kanskje brukes til Nova til en jente eller to. Ante ikke hvor mye jeg trengte så jeg endte opp med 16 nøster i tre forskjellige farger for å være på den sikre sida. Jeg ble hvertfall ikke ruinert av den hamstringa! Halv pris på billig garn er jo som rene julekvelden! Har blitt litt kjedeligere å handle der nå da når det ikke lenger er noen garnhyller å svinge bortom.

Driftwood var rask og enkel å strikke, og den måten å strikke skuldre/ermer er ganske stilig! Eneste som er dumt med denne genseren er at garnet nupper seg noe så innmari på meg. Men det var veldig godt å strikke med da. Men genseren ser ikke så veldig pen ut etter et par gangers bruk. Noe som er veldig synd for jeg digger fargekombinasjonen på den! Har jeg lov å si det selv forresten? *fnise*

 Vel, ikke det beste bildet det der, det ble tatt på kvelden da den var ferdig og da var joggebuksa på plass. Nå har jeg ikke lyst til å ta bilde av nupperellen!


Og selvfølgelig, jeg har plenty av garn til overs. Får regne litt på det, kanskje det er nok til en Nova?

1 kommentar: