onsdag 25. januar 2012

Det siste babyteppet

Da ble jeg endelig ferdig med det siste babyteppet til den siste babyen vår. Og for første gang rakk jeg ikke å bli ferdig før babyen kom. Nå er han åtte dager gammel, og er så liten av størrelse at siden han ble født har han nesten konstant vært inntullet i det grå teppet jeg strikket så han ikke skal bruke så mye energi på å holde varmen. På tide å få ferdig dette da med andre ord.


Fortsatt etter drops oppskrift, av drops alpakka og drops eskimo som heklekant. Hvorfor endre på noe jeg er fornøyd med?

2 kommentarer:

  1. Så heldig du er, gratulerer med gullgutten. Her kommer gutten med ks 15.februar. Gleder meg :-) mange klemmer :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefint teppe, og gratulerer så mye med gutten :D
    Han blir vel kanskje med på "visning" på Strikkekafé ved anledning? :D

    SvarSlett