lørdag 22. mai 2010

Fotosession av ting jeg har laget

Det første teppet jeg strikket, som satte igang strikkedilla.





Disse teppene er helt nydelige å bruke! Supermyke, varme og luftige.





Disse buksene digger jeg!







Og så synes jeg igrunnen tubesokker er en genial oppfinnelse siden de ikke begrenses av hel.




Et teppe jeg strikket i gave, samme som det grønnstripete men mye lettere å strikke ensfarget.




En dress jeg er veldig fornøyd med, lett å kle av og på små babyer. Begge mine reiste hjem fra sykehuset i kudressen.





Jeg ble tante til tvillinger i fjor, de måtte jo få noe de også!





Sett jeg strikket før eldste ble født.





Blånisselue til eldste tanteungen da Jul i Blåfjell gikk sist.





Kjole til storesøster.




Poncho, veldig søt og gøy å strikke, men ikke mye brukt.




Jakke til lillesøster.





Heklet blekksprut til lillesøster.




Tovede sitteunderlag.




Veske.





Strikket og tovet julestrømpe!



Lue til meg selv faktisk!




Strikket elefant, inspirert herifra!





Votter til lillesøster.





Tøfler til niesene.




Body til lillesøster.




Heklet teppe til lillesøster.





Votter til storesøster til neste vinter.





Dette er mesteparten av hva jeg har strikket og heklet i min drøyt to år lange karriere. Favorittgarnet mitt er alpakka, og jeg handler for det meste i denne butikken. Og flesteparten av oppskriftene jeg har brukt har jeg funnet på garnstudio.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar