tirsdag 1. februar 2011

Og vinnerne er......

Da er vinnerne av min første give away trukket, og det ble overlegen seier til Sverige!

Det er jo litt gøy å kunne sende norsk garn til nabolandet da! Og Kinagarnet blir jo riktig så bereist!

Det ble ingen lappelaging på meg, får heller gjøre det på heklet vis. Men jeg skrev inn alle navnene i excel og telte lodd og greier. 78 deltakere ble det med til sammen 114 lodd! Kjempegøy! Og så brukte jeg som så mange før meg random.org for å trekke vinnerne.

Først ut var


nr 77 som på lista var Fiff! Gratulerer! Siden du ble trukket først skal du få velge hvilket garn du vil ha.


Så trykket jeg på knappen en gang til, og denne gangen ble det


nr 64 som var Hedvig! Gratulerer til deg også!

Send meg en mail til *poff* med navn og adresse så kommer det snart en vårlig gave i posten. Fiff må også si hvilken garn hun vil ha.
Og bare så det er sagt, Norge kommer til å knuse Sverige i VM som er like rundt hjørnet! ;)

7 kommentarer:

  1. Wow! Vad roligt! Jag blir jätteglad! Särskilt när det är speciellt garn som jag inte hittar här i sverige :-) Jättesvårt att välja. Båda är fina ju! Vad var det för kvalité på det handfärgade? Tror jag vill ha det, men oj, så svårt! Får jag fundera lite till..? Kram

    SvarSlett
  2. Det er 100% ull og ca 100 yards per 50g hespe. Lerke er 50% ull og 50% bomull. :)

    SvarSlett
  3. selvsagt kommer Norge til og slå svenskene ned i strövelskeftet :)) kommer til og sitte på andre siden av grensen og heie fram fedrelandet :))

    SvarSlett
  4. Åh så det kan gå, vinster till sverige, grattis till vinnarna och tack för utlottningen.

    SvarSlett
  5. Wiiiiii! Vad roligt! Här vaknar jag upp ur en magsjuka och har vunnit! Skickar genast iväg ett mail...

    Kram!

    SvarSlett
  6. Da har jeg fått mail fra begge to, og Fiff har valgt garn så da kommer det en overraskelse til Hedvig! Jeg skal få ordnet og sendt så raskt som mulig :-)

    SvarSlett