lørdag 4. desember 2010

Fra stappa til fortsatt stappa og fra UFO til FO

Det er ikke så lenge siden jeg rydda i garnet mitt. Men fullt var det fortsatt og det var en del garn der jeg visste jeg aldri kom til å bruke til noe. Mye rester, men også noe med magebåndet fortsatt på. Et av nøstene er vel en 8-9 år gammelt. Jeg sorterte med hard hånd, men har fortsatt mye rester igjen.



En hel bærepose ble det! Som er levert til barnehagen til storesøster, så får de bruke det på den basen de synes er best.


I tillegg tok jeg tak i en over to år gammel UFO. Har vel ikke rørt den siden juli 2008. Det skulle opprinnelig bli et pinwheel teppe til den da ufødte storesøsteren, med grønn kant rundt(de kan sees i venstre hjørne på det øverste bildet). Men det gikk i stå, jeg var ikke fornøyd med garnet osv, så nå har jeg felt det av så er det et dukketeppe til storesøster istede. Og resten av garnet havnet oppi posen.




2 kommentarer:

  1. Jeg har også hatt storopprydning og fått levert en del til barnehagen- bedre at det blir brukt. Fint dukketeppe:)

    SvarSlett
  2. Hvordan gikk det med lua du ga til barnehagen?
    Og 11 dager siden sist du oppdaterte bloggen????
    Purr purr

    SvarSlett