fredag 29. oktober 2010

Uglelue

Ugledilla har tatt meg! Nå har jeg laget to varianter av ugler, på tide med en tredje! Og mitt første forsøk på flettestrikk. Mønsteret har jeg funnet på Ravelry. Jeg synes ikke det ble så verst jeg! Er bare usikker på om jeg skal sy på knapper til øyne på en av uglene eller ikke. Har kjøpt inn to knøttsmå røde knapper. Blir det litt freaky tro eller passer det fint siden kanten er rød?



Lua er til storesøster men lillesøster krever vel snart modellhonorare....



2 kommentarer:

  1. ÅÅ, så fin den ble! Må si jeg er imponert over mangel på førsteforsøk-faktor!

    og ja, jeg stemmer egentlig for øyne på uglene... eller. Er kanskje lettere å se at det er ugler irl?

    SvarSlett
  2. Takk! hehehe Førsteforsøksfaktor ja! Men fletter med to masker på hjelpepinne gjør ikke mulighetene for feil så store heldigvis.

    Kanskje prøve å sy på knapper på en for å se hvordan det blir, går vel alltids an å ta av igjen om det blir helt teit...

    SvarSlett