onsdag 16. juni 2010

Innerom og uterom

Innerom



Jeg liker orkidéer. De er pene og ikke så kravstore. Jeg kan ikke ha kravstore planter, det er death row for planten. Så kjøpte jeg da en gang to stykker for å ha i stuevinduene sammen med de grønne som ca aldri dør. Den ene blomstret opp på en tørr gren som var med på kjøpet i tillegg til den grenen som blomstret da jeg kjøpte den. Den andre ser heller litt pjusk ut. Jeg synes begge er fine med hver sin sjarm!





Så har det seg sånn at min kjære samboer har hatt bursdag og har byttet jobb. Og da kommer det blomster. Og så liker jeg orkidéer, så da har noen kjøpt det da. Nå er det fullt her! Kommer det flere i hus nå må vi begynne med orkidéer på soverommet eller badet tror jeg.




Men se da! Ingen er like, og alle er nydelige!









Uterom



Nå tror jeg endelig utemøblene er plassert på rette plassen! En kosekrok synes jeg det ble! Så er vi da bare avhengig av sol for her har myggen kommet....





Og jordbærene har begynt å blomstre!



3 kommentarer: